14:30 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پیش فروش خودرو

مشکلی برای تولید خودرو در سال ۹۸ وجود ندارد
پایگاه خبری راد: وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرد با وجود تحریم‌ها، مشکلی برای تولید خودرو در سال آینده وجود نخواهد داشت.
توضیحاتی درباره گرانی قیمت‌ برخی کالاها
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت توضیحاتی درباره قیمت برخی کالاها از جمله لوازم خانگی، مرغ، موبایل و خودرو ارائه کرد.
بررسی افزایش قیمت خودرو !
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون اصل "۹۰" مجلس شورای اسلامی از جلسه هفته‌ آینده این کمیسیون با حضور وزیر صنعت و دستگاه‌های نظارتی برای بررسی موضوع افزایش قیمت خودرو خبر داد.
فساد در واردات خودرو حاصل بی تدبیری مسئولان قبلی وزارت صمت
پایگاه خبری راد: تا زمانی که انحصار در بازار خودرو وجود دارد هیچ پیشرفتی در خودروسازی کشور حاصل نخواهد شد از این رو از وزیر پیشنهادی وزارت صمت انتظار می رود با کاهش تعرفه و رفع ممنوعیت در واردات ضمن ایجاد بازار رقابتی، جریان کنونی در بازار خودرو را ساماندهی و نسبت به رفع آشفتگی حاکم بر بازار اقدام کنند.
لیزینگ کلاهبردار نیست/ وزارت صنعت پاسخگوی پیش‌فروش خودرو باشد
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن ملی لیزینگ در مورد تخلف شرکت‌های لیزینگ و تعقیب آنها، گفت: این‌ها در حوزه نظارت و مسئولیت سازمان حمایت و وزارت صمت قرار دارند.
طلبکاران مفتاح رهنورد در راه وزارت صمت
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز روابط عمومی و ارتباطات وزارت صمت با حضور در میان تجمع شاکیان شرکت مفتاح رهنورد اعلام کرد: در نامه ای از دادستان درخواست اختصاص شعبه ای جهت رسیدگی به تخلفات پیش فروش خودرو در برخی از شرکت ها داشته ایم.
تبلور فشار نقدینگی در پیش فروش خودرو
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت معتقد است که با پیش فروش اخیر گروه خودروسازی سایپا، فشار نقدینگی بیشتر از قبل نمایان شده است.
منع فروش خودروهای پیش خرید تا یک سال
پایگاه خبری راد: در طرح جدید دولت با تحویل خودروهای پیش فروش شده، خریداران خودروها تا یکسال حق صلح یا به عبارتی فروش به شخص دیگری را ندارند.
ارسال لیست ثبت‌نام شدگان طرح پیش‌فروش سایپا به ایران‌خودرو
پایگاه خبری راد- سایپا اعلام کرد: لیست اسامی ثبت‌نام کنندگان طرح پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به شرکت ایران خودرو تحویل داده شد.
تعیین قیمت خودرو از سوی شورای رقابت راهگشا نیست
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن خودروسازان از حضور شورای رقابت در حوزه قیمت‌گذاری خودروهای داخلی انتقاد کرد.
لطفا حادثه همدان و تعمیم آن به سایر نقاط کشور را جدی بگیرید
پایگاه خبری راد: برخی خودروسازان از ابتدای اردیبهشت ماه 97 با تغییر قیمت برخی محصولات خود، اقدام به پیش فروش های رنگ و وارنگ بدون قیمت قطعی و البته برخی مواقع با قیمت قطعی کرده اند اما؛ بسیاری از پیش خرید کنندگان از آینده این خرید خود بیم ناک هستند زیرا نه تنها خودرو بلکه دعوتنامه تحویل نیز صادر نشده است!
فروش نقدی ۴۵ روزه و با قیمت قطعی ۴۰ هزار خودرو توسط خودروسازان
پایگاه خبری راد: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خودروسازان از اوایل هفته آینده و به مناسبت عید غدیر خم طرح ثبت نام ۴۰ هزار خودرو برای تحویل ۴۵ روزه به اجرا می گذارند.
بررسی چالش‌های صنعت خودرویی کشور در مجلس
پایگاه خبری راد: نشست چالش‌های صنعت خودرویی کشور و موانع خصوصی سازی این صنعت با حضور رییس کمیسیون ویژه اصل ۴۴، دبیر انجمن صنعت خودروسازی کشور، مدیرعامل اسبق سایپا و رییس اسبق انجمن قطعه سازی کشور در محل کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی بررسی شد.
سوءاستفاده از نام لیزینگ‌ها در ثبت‌نام خودرو
پایگاه خبری راد: در شرایط فعلی و در حالی با افزایش قیمت خودرو و داغ شدن بازار ثبت نام برای پیش فروش، سوء استفاده‌هایی نیز در این میان انجام می‌شود که انجمن ملی لیزینگ هشدار داد که مشتریان در زمان خرید خودرو نسبت به اعتبار شرکت‌ها و اشخاص آگهی دهنده تحت نام لیزینگ دقت کنند.
آنچه اوضاع ارز را به اینجا رساند
پایگاه خبری راد: معاون اسبق ارزی بانک مرکزی با تشریح عوامل موثر در ایجاد شرایط موجود برای حوزه ارزی گفت: عملکرد جزیره‌ای و ناپیوسته دستگاه‌های تاثیرگذار در اقتصاد کشور به افزایش تقاضای ارز دامن زده و منابع ارزی را هدر داده است. مجموعه‌ای از عوامل، نظامی را ساخته که ما در آن نه بر منابع ارزی و نه بر منابع ریالی کشور مدیریت مؤثر نداریم و در این حالت ارز و ریال در غیاب یک فرماندهی واحد و سنجیده، هر کدام مسیر خود را می‌روند و بحران ساز می‌شوند.